Hoe maak ik mijn huis herfstproof? - Interieur makeover

Published on May 22 2019

Hoe maak ik mijn huis herfstproof? - Interieur makeover

Hoe jammer het ook is de zomer is voorbij, we moeten de echt helaas en toegeven het is het en dat betekent minder een een nieuwe garobe. Maar ook een nieuwe look voor mijn huis want ja ik vind nou eenmaal. Een nieuw seizoen betekent gewoon dat het huis op we eventjes iets nieuws moet krijgen. 

En dat betekent niet dat hem op de koken of nee met een paar kleine simpele aanpassingen kan ik naar huis hers proef maken, en hoe ik dat doe dat laat ik jullie zien. Zo we zijn hier in de woonkamer aanbeland dit is hoe het er nu uitziet en ik ben even gaan shoppen en mild je ze blij mee mila wat dingen daar op een nieuwe kussens bloemen ook vervangen door deze cactus en ik heb gekozen voor een gele tinten bij op de bak helemaal herfstachtige kleur en ik heb nog een fris wit kussentje eigennamen zijn oudroze kleur terug na. Helemaal het leuke van het natuurlijke te relaxen 's avonds op de bank ontploffen met gezellig de kaasjes aan, zo'n mij betreft zijn extra waxinelichtjes geen overbodige luxe in de herfst. 

Dit vind ik ook nog eens de tulp zomers dus deze gaan we even cussing en gek inhouden parijslaan. En nou deze bloem hebben we ook geen zin meer in hij is en wat haalt om extra haal toevoegen ik ook twee heel erg warm verstaan ik heb een heel leuk het ootje van eczeem. Was dus dat ik dat ene dingetje zat dit is geen pot mayonaise. Maar kaars van budget medicijn naast hem wat heb jij er nou weer onderstaande pot mayonaise het is een leuke kaars gezellig uitje zo gaan letterlijk de hersenen is brengen. Ik ben gek als vlees en ik had een blauwe kleur op liggen maar die mensen niet helemaal nieuw en nieuw proces deze deze gaat vaste woonkamer.

Ik vind het al weer een stuk gezelliger geworden en toen nog geval wat meer herfst, en ik ga nu naar boven dit is wel echt veel ik dacht dat minnaar helemaal blij was met mijn heeft toen woonkamer. Mens is dus eventjes richting komt doorgaan maar ik snel die zo'n cursus niet uitgelegd. Ik heb het bed een versie voor het extra cursus lekkere warme place en natuurlijk een vakje dan heb ik nog, de het web je hier staan dat is mij ook wel wat zomers ik ben gek op testen en lange warme trui. Dus daar hebben we genoeg van en die komen en ik denk je daar ik heb nu nog best wel in de zomer ook vind je eigenlijk maar vond ik ook wel heel erg leuk want ja het is niet super koud dus, blote schouders kant net en overknee boots het natuurlijk echt helemaal 20 najaar en daardoor kan in blauwe jurk illegaal. Dus super fijn dit leven cakeje heb ik ook nog niet als imperfect hier in zaken helemaal omdat ik natuurlijk het bij die krijgt om een plekje hier nog wel wat meer gezelligheid. Ik ben wel tevreden volgens mijn slaapkamer zowel apple een stukje gezellige, en warme met name door de lekker breisels die ik heb toegevoegd aan kleding het je plates het vakje begon en, natuurlijk het hout detail op het meubel hallo ik ben ik langer voor m'n huis is klaar voor een plaatje erbij komen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien hoe ik mijn huis helemaal hairspray heb gemaakt, en mocht hij zelf nog tips hebben dat het ook eventjes weten in de comments en ik hoop dat jullie de volgende keer bekijken en een duimpje omhoog en als je rituelen van de oog.

Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post